I'm back, evo me opet.

I know my last post was 12 days ago but here you can see what is the reason. I am painting, as I said before, Archangel Raphael for a friend, but also I will have an exhibition on the 18th of July. So as soon as I am finished with this one, I will have to start another one. It has become a full time job, and it has been my dream to be an artist... so I hope this will make me or break me. We will see.


Znam da nisam pisala vec 12 dana ali evo i razloga zasto. Slikam kao sto sam napomenula ranije, ikonu Arhandjela Rafaela, za prijateljicu ali i za izlozbu koje je 18-tog Jula. Tako da cim zavrsim ovu moram da pocnem sledecu. Pretvorilo se sve to u pravi posao, ja sam uvek zelela da budem umetnik, nadam se da ce me ovo iskustvo otkriti kojim pravcem da krenem, videcemo.

8 comments:

emo_serpica said...

Koliko se da videti, ikona je prelepa! Prihvatamo tvoje opravdanje: tu zaista ima posla! Nadam se da ćeš i narednu završiti u roku i obadve postaviti u neki naredni post. O kakvoj je izložbi reč? A što se izbora tiče, mislim da nisi pogrešila - očigledno je da ti ovaj pravac u umetnosti odgovara. Puno pozdrava i uspeha u radu!

Миррослав Б Душанић said...

…први утисци су изузетно обећавајући - САМО НАПРЕД!

Nomad said...

Draga moja "komsinice", hvala vam puno na ohrabrujucim recima i drago mi je da sam opravdana sto dugo nisam pisala. A sto se tice izlozbe, otavara se nova galerija (Faborg u Danskoj) u gradu bizu neseg i moji radovi ce biti tu privi izlozeni. Takodje ima jos jedna galerija koja zeli videti moje ikone i jako su zainteresovani ali hoce da sto pre spremim nesto za njih. Tako da se nadam da ce sve ovo biti nov pravac za mene, jer evo pokusavala sam naci posao ovde vec godinu dana ali bez uspeha! Mozda je ovo razlog, videcemo.

Dragi Miro, puno vam se zahvaljujem na recima podrske.

Iiiii said...

Stvarno svaka cast! Jesi li ti skolovani slikar ili self made???
Slika je super (iako nedovrsena)!!!

Nomad said...

Melrose,

Prvo hvala na komplimentu. Sto se tice da li sam skolovana kao umetnik, nisam. Jedino obrazovanje vezano za ikonopisanje je od strane mog supruga, koji je ucen od svoje tetke iz grcke. Tako na naki nacin grcka skola ;)

PS: Ja takodje obozavam Patsy & Ab Fab!

Savko Pećić Pesa said...

Само ти сестро ради, и припремај изложбу.Рад ти је добар. У своје раније вријеме фреске, секослике и иконе сам доста проучавао, па помало знам шта је шта.Зато могу рећи да добро радиш, али увијек пази да икона не изгуби своје основне елементе оргиналности.

Nomad said...

Hvala Peso,

Ova ikona je po narudzbni i nije u toliko u klasicnom stilu kao nese ikone. Ima nekih elemenata ali vedeces kad zavrsim, evo 80% gotovo.

Puno pozdrava i hvala za podrsku.

uncafediarte said...

Cestitam na strpljenju.
divno izgleda.

 

Flickr Photostream

Meet The Author