Uskrsnje boje, Easter Colours

Posto nam se prijelo nesto slatko pa smo napravili Australijsku mancmelo salta. Jedna od najednostavnijih salta koje spremam a deca je obozavaju. Ne znam koliko je lako naci u Srbiji mancmelo pa sam vam dole na kraju posta stavila slike kako bi trebalo da izgleda. Inace Marshmallow-su spuzvasti slatkisi, jako meki koji se cesto pecu na otvorenoj vatri a i koriste se za kolace, sladolede i ubace u vrelo cokoladno mleko. Ja sam ovom prilikom nasla uskrsnje koje su u roze, bele i zelene boje i u obliku zeka i pacica. Potrebno vam je 200-350gr mancmelow koje se iseckaju na pola cm komade (moj muz ih je sa uzitkom iskidao) haha... Konzerva iseckanog ananasa (oko 350gr), konzerva mandarina i 350-450ml kisela pavlake. Ananas se iscedi i stavi u ciniju, dodaju se mandarine (kriske), parcici mancmelo i kisela pavlaka, pa se sve ujednaci i ostavi u frizideru nekoliko sati. Posluziti ohladjeno, prijatno.


We wanted something sweet yesterday so we made Australian marshmallow salad, very simple and kids love it. Ingredients! a can of pineapple chunks, a can of mandarin wedges, 350-450ml of sour cream, a bag of miniature marshmallows. Drain pineapple and mandarin, place in the bowl, add marshmallows and sour cream, mix it well and place in the fridge for a few hours.Serve cold and enjoy.



8 comments:

Curly Jo said...

Mira...why have I never heard of , let alone MADE this salad??
It seems a strange combination

Nomad said...

Oh its a great one for a hot day :)

Byzantika.com said...

Oooh! You dont know what youre missing! Honest! Sounds odd tastes GREAT!

emo_serpica said...

Miro, ovo izgleda očaravajuće! Ne znam da li se kod nas može naći taj glavni sastojak mečmelou, ja ga nisam videla u našim radnjama. Pod takvim nazivom se proizvodi divni slatkiš penaste sadržine, spolja obmotan tankim slojem čokolade. Ne liči na tvoj slatkiš.
Pozdrav!

Nomad said...

Emo-serpica, drago mi je da ti se svidja pa sam zbog nasih ljudi odlicila da dodam nesto receptu da vam pomogne. Inace sam negde na forumu procitala da se moze naci u bolje snadbevenim supermarketima.
Marshmallow-su (spužvasti slatkiši koji se često prže na vatri), kolačima, sladoledu i jogurtima, vidi sliku i to ti moze pomoci.
Hvala za komentar i puno pozdrava.

Through My Kitchen Window said...

I am so pleased to have stumbled upon your blog Mirjana. I love how you write two versions, one in english and one in serbian. My dad was from montenegro and while I can speak it fairly well I cannot write all that well so your blog can be good practise for me.
The stories and recipes are good too, I really love the "sarma" post and you were so right about the significance of this dish.
As a newcomer to the blogosphere myself I look forward to visiting you.

Od Mariana

Savko Pećić Pesa said...

Baš ćemo pripremiti za unuke ovu divnu salatu, hvala ti Mirjana !

Nomad said...

Dear Mariana,

I am so glad you like my blog :) Will you make one? I am new at blog my self, and I am glad that you can practice language here, ask if you don't understand something.

Big hug from me,
Mirjana

 

Flickr Photostream

Meet The Author