Ikona Arhandjela Gavrila, Ikon Arch. Gabriel

Odmor je bio pa prosao i ja sam se vratila ikonopisanju. Evo i fotografije moje poslednje ikone koju sam zavrsila proslog petka (lak se jos nije osusio). Ikona je naslikana
na starom drvenom podu iz kuce koje je iz perioda 1600, slikano je na tradicionalni nacin i oko vrata je slikano tecnim zlatom. Ikona je velicine 45-50cm i na prodaju je u galeriji za sumu od €560, takodje se moze kupiti direktno od mene, posalji email
za dodatna pitanja.


As soon as I had rested from my holiday, I started painting icons again. Here is my latest one that I finished last Friday (the varnish is still wet on it in the final photo). It has been painted on the old wooden floor boards from a house build in 1600... its painted in the traditional method, and the detail around the neck with liquid gold. This icon is about 45-50cm and its for sale in the gallery for €560. It can be also purchased by contacting me directly - please email me for more information.

3 comments:

emo_serpica said...

Konačno! Vidim da si vredno radila, pa se oprašta ovo nejavljanje. Ikona je predivna. Želim ti puno uspeha. Poydrav.

Миррослав Б Душанић said...

ПРЕДИВНО!

uncafediarte said...

komplimenti.

 

Flickr Photostream

Meet The Author